not tired of ranting

ok sekali lagi rasa tak dapat nak bernafas.

tadi pergi placement. bertuah sebab ada pre-reg. jadi pre-reg tu lah kesian dan rajin melayan orang tak reti macam saya ni. makcik makcik dispenser tu pun baik baik belaka. kecuali si-pharmacist muka ketat  sikit. tapi dengan orang lain dia ok ja. haha

watever la.

tapi nak ceritanya. sekarang thing starts to pile up. huwaaa...dari sehelai kertas ja tak revise lagi dah jadi macam a stack of kertas tak buat revision lagi. dan lagi ada 2 coursework yang dekat dateline dia. what am i doing??

izzah, kan dah janji tak nak ulang perangai perangai dulu. -.-

tapi tak boleh lah. benda memang banyak. masa pulak sikit. (ok tak bersyukur)

i'm thinking of going back to malaysia this december-january. is it possible? kenapa nak balik. sebab kemungkinannya. i'm not going back this summer holiday. nak try rasa sambut raya kat sini pulak. camna rasanya.


Comments

Popular posts from this blog

I used to love methadone dispensing slot

Cara cara melanjutkan pelajaran dalam bidang farmasi diluar negara