resah gelisah malam hari

entah kenapa, aku rasa resah semacam hari ni. macam ada yang tak kena. daripada awal pagi. aku terbangun lambat. lepas tu terkejar kejap ke lecture. sampai tercungap cungap.
lepas tu duduk tepi orang yag tak berapa nak rapat sangat.
then hari aku hari ni start miserable.
:(
sekarang aku kat rumah sahabat, ada qiamulail mendoakan supaya boleh jawab exam minggu depan dan untuk pilihanraya umum lusa ni. supaya Allah memberi yang terbaik buat Malaysia.
niat dah baik tapi hati masih lagi resah. saaat ni saat semua orang melelapkan mata aku masih memegang note dari lecturer. study tapi tak berapa nak aman.
entah masuk atau tidak.
hurm ..hati ni memang pelik. semalam perasaan macam ni belum ada. hari ni berombak pulak. semua benda datang sekaligus. macam macam aku fikir dari petang tadi.
:(
:(


Comments

Popular posts from this blog

I used to love methadone dispensing slot

Cara cara melanjutkan pelajaran dalam bidang farmasi diluar negara