jebeji jamii

10 minutes more to zuhur prayer.

i'm okay now :)

thanks to those yang pray for me. Alhamdulillah.

semalam aku niat nak pergi bukak puasa kat masjid. tapi tak tahu la masjid tu jenis ada orang bukak puasa ke tak. nama masjid tu jebeci jamii. disebabkan tak tahu orang bukak puasa ke tak, jadinya kitaorang siapakanlah bekal bekal makanan. spagetti ja la. lepas tu dalam pukul 8.15pm camtu kitaorang dah ada kat masjid tu.

sampai sampai kat pintu masuk cuak tengok tak da kasut pun. aikk..waktu maghrib camni memang tak da orang langsung ke? tak pa. masuk lah ke dalam. tengok tengok kitaorang dua orang ja dalam masjid tu.

sudah..cam na nak bukak puasa ni? ada orang azan tak?

tapi tiba tiba ada dengar azan. tapi rasanya dari masjid lain. jadilah bermula kisah kitaorang berbuka puasa berbuka dalam masjid yang besar berdua saja. kekeke

lepas tu balik singgah kedai beli ice cream turki. dondurma nama dia. yummeh :)

Comments

Popular posts from this blog

I used to love methadone dispensing slot

Cara cara melanjutkan pelajaran dalam bidang farmasi diluar negara